Advertorials er et effektfuldt redskab til at skabe opmærksomhed
Advertorials er et effektfuldt redskab til at skabe opmærksomhed omkring et tema, en god historie eller en mærkesag, som man gerne vil fremme kendskabet til blandt bl.a. offentlige beslutningstagere. Ørum Advice har et samarbejdet med Altinget.dk og tilbyder annoncørbetalt indhold til henholdsvis print (magasin) eller online på Altinget.dk og fagportaler.
Markedsføring via advertorials kan ske på rigtig mange måder. Man kan f.eks. benytte advertorials til vidensdeling, oplysning og dagsorden. Modellen vi sætter sammen kan skræddersyes efter kundens ønsker og behov til netop den konkrete kampagne.
Altinget: magasin Magasinet er, historisk set, et “need to read” for alle modtagere, og udkommer på print i 10.000 eksemplarer. Magasinet bliver bl.a. postomdelt på privatadressen til top 2.000 ledende embedsmænd, de resterende 8.000 bliver omdelt til ministerier, Regioner, kommuner, fonde, foreninger, organisation og større virksomheder. Læsertallet estimeres til 40-50.000, da magasinet oftest får lov at vandre på ledelsesgangene.
Følgende modtager bl.a. på privatadressen:
Få et godt tilbud på en færdig kampagnepakke hos Altinget inkl. tekst og opsætning.
Få et godt tilbud på en færdig kampagnepakke hos Altinget inkl. tekst og opsætning.
Få et godt tilbud på en færdig kampagnepakke hos Altinget inkl. tekst og opsætning.
Få inspiration til, hvordan din virksomhed kan tage samfundsansvar gennem nye blogindlæg og podcastepisoder
© 2023 Ørum Advice / advicer.dk